مزایای تدریس خصوصی زبان های خارجی چیست ؟

تدریس خصوصی زبان چه مزایایی دارد ؟  معلم خصوصی می تواند تدریس خود را متناسب با سطح درک فعلی دانش آموز تنظیم کند  که در کلاس درس سنتی غیرممکن است. یک معلم ماهر با تعامل با دانش آموز می تواند به سرعت نقاط قوت و ضعف او را شناسایی کند و متعاقباً به مسائل اساسی حل نشده بپردازد.

مهمترین مزایای تدریس خصوصی زبان :

بعضی از دانش‌آموزان در آموزش زبان های خارجی مشکل دارند که بعداً می‌تواند چالش‌های مهمی را در کلاس‌های پیشرفته ایجاد کند. به عنوان مثال، هنگام مطالعه کتاب American English File 1 ، دانش آموزان با سرفصل های آموزشی آشنا می شوند. و اگر به صورت کامل با این کتاب آشنایی نداشته باشند در ادامه مراحل آموزشی به عنوان مثال در آموزش کتاب American English File 2 دچار مشکل خواهند شد.

مزایای تدریس خصوصی زبان های خارجی

شناسایی مشکل و حل سریعتر آن

معلم خصوصی می تواند مشکل را شناسایی کرده و مبحث اعداد کسری را متناسب با درک دانش‌آموز به اون آموزش دهد. این رویکرد به مشکل موجود پرداخته و آن را برطرف می‌کند. این مثال توانایی منحصر به فرد یک معلم خصوصی را برجسته می کند. مثال ارائه شده نمونه ای مزیت معلم های خصوصی است.

ارتباط بهتر و راحت تر معلم و دانش آموز

در تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، آموزش دهنده رابطه معناداری با دانش آموز ایجاد می کند. این سطح از تعامل خصوصی باعث ایجاد اعتماد می شود. اعتماد یک عنصر ضروری در رابطه دانش‌آموز و معلم است که باعث می‌شود دانش‌آموز هنگام اشتباه کردن احساس امنیت کند. اشتباهات بخش مهمی از یادگیری هستند.

آرامش و امنیت روانی

بسیاری از دانش آموزان از اشتباه کردن در کلاس درس می ترسند. این ترس ریشه عمیقی در تاریخ بشریت دارد زیرا در گذشته اشتباه کردن به معمای طرد شدن از قبیله بود. این ترس امروزه هم روی زندگی انسان ها تاثیر می‌گذارد. اشتباه کردن در آموزش زبان های خارجی به منزله طرد شدن از کلاس است. و دانش آموز می ترسد که در نظر همسالان خود احمق جلوه کند. معلم خصوصی می‌تواند هنگام اشتباه کردن، محیط امنی فراهم کند چون یادگیری در شرایط احساس ترس و استرس غیرممکن است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =