مزایای یادگیری ایتالیایی بصورت آنلاین

مزایای یادگیری ایتالیایی بصورت آنلاین : ایتالیا کشوری است که بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارد. تاریخ آن، هنر آن، فرهنگ آن و … زبان آن پایه و اساس بسیاری از جوامع امروزی است. کشوری زیبا با پایتخت‌های هنری مانند فلورانس، ونیز و روم که زادگاه خلاقیت‌ها و شخصیت‌های بزرگ تاریخی هستند.

برای اینکه از هنری که ایتالیا را احاطه کرده نهایت لذت را ببرید به چه چیزهایی نیاز دارید؟ شما باید با زبان ایتالیایی آشنا باشید. زبان ایتالیایی چهارمین زبان مهمی است که در جهان مطالعه میشود و دانستن آن به ما کمک می‌کند تا با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شویم و نحوه زندگی در این کشور را بهتر درک کنیم. همچنین این زبان یکی از زیباترین زبان‌هاست، زیبایی زبان ایتالیایی در لحن خوش آهنگ و ملایم آن نهفته است. بدلیل اینکه این زبان بسیار شبیه به زبان لاتین است، یادگیری آن مخصوصا برای کسانی که به زبان‌های رومی صحبت میکنند، بسیار آسان است.

مزایای یادگیری ایتالیایی بصورت آنلاین

آیا می‌خواهید ایتالیایی یاد بگیرید؟

اگر می‌خواهید از خواندن طنز الهه دانته نهایت لذت را ببرید، ما به شما کمک خواهیم کرد. در ایران کمبریج ثبت نام کنید و معلم ایتالیایی خود را بصورت آنلاین پیدا کنید. برای یادگیری زبان ایتالیایی ، هیچ روشی موثرتر از کلاس‌های آنلاین نیست. با یک معلم خصوصی در این ماجراجویی غرق شوید. همین حالا، اولین درس ایتالیایی خود را بصورت آنلاین رزرو کنید.

دلایل یادگیری زبان ایتالیایی به صورت آنلاین

فرهنگ ایتالیایی در بیشتر مباحث ، بیشترین تاثیرگذاری را دارد. معماری، نقاشی، مجسمه‌سازی، ادبیات و حتی صنعت غذاسازی. ولی برای درک بهتر محتوای همه این مباحث هنری، یادگیری زبان ایتالیایی لازم و ضروری است. وقتی ما راجع به غذا صحبت می‌کنیم، شاید درک آن سخت باشد که چرا برای خوردن یک بشقاب پاستا، باید زبان جدید آموخت. درست است؟ هنگام یادگیری ایتالیایی، معنای برخی از غذاها کاملا شما را متعجب خواهد کرد. مانند “spaghetti arrabbiata” که به معنی “اسپاگتی عصبانی” است، یا “casu martzu” که به معنی “پنیر فاسد شده” است.

آیا دلیل بیشتری برای یادگیری ایتالیایی نیاز دارید؟ در ادامه گفته خواهد شد.

تلفظ ساده :

تلفظ ایتالیایی ساده‌تر از اسپانیایی یا فرانسوی است. برخلاف این دو، نوشتار و گفتار در ایتالیایی دقیقا شبیه به هم هستند.

انگلیسی را بهتر خواهید فهمید:

مبدا بسیاری از کلمات در زبان انگلیسی، کلمات لاتین هستند، بنابراین تشخیص واژگان آلمانی و لاتین آسان‌تر خواهد شد.

زبان غیرکلامی:

قطعا زبان ایتالیایی بدون حرکات بدن و اشاره کامل نخواهد بود، که معمولا باعث سرگرم کننده است. بهترین راه برای متوجه شدن این حرکات، صحبت با کسی است که ایتالیایی زبان مادری اوست.

فرهنگ:

تصور کنید نسخه اصلی رمان فدریکو موچیا را بخوانید، یا به آهنگی از خواننده مورد علاقتان گوش دهید و متوجه شوید که چه می‌گوید. علاوه بر این، می‌توانید تمام فیلم‌های ایتالیایی را به زبان اصلی تماشا کنید.

برای سفر:

می‌توانید در حقیقت کشوری که از آن دیدن کرده‌اید غرق شوید و لذت ببرید، با مردم محلی مستقیما صحبت کنید و بخشی از سنت آن ها را احساس کنید. می‌توانید دوستانی برای زندگی پیدا کنید.

زبان ایتالیایی خیلی آسان است:

اگر با زبان اسپانیایی آشنایی داشته باشید، یادگیری ایتالیایی بسیار ساده است. قواعد دستوری و واژگان هر دو زبان بسیار شبیه به هم هستند.

شباهت فرهنگی‌:

شوخ طبعی، موسیقی، آب و هوا، روابط… اینها برخی از ویژگی های مشترک بین فرهنگ‌های ما هستند که باعث نزدیکی ما به یکدیگر می‌شوند.

آیا بعد از خواندن دلایل بالا، قانع شدید؟

اگر بله، برای ثبت نام در پلتفرم ما تردید نکنید. معلم زبان ایتالیایی آنلاین موردنظر خود را پیدا کنید و همین حالا یادگیری زبان ایتالیایی را آغاز کنید.

نکات جالب توجه زبان ایتالیایی

ایتالیایی یک زبان جذاب است

اما بطور قطع، هیچ وقت سوال برایتان پیش نیامده که این زبان چگونه بوجود آمده است. ایتالیا یک کشور بسیار ویژه و عجیب با تاریخچه‌ای بزرگ پشت آن است، که آن را به یکی از پر بازدیدترین کشورها در جهان تبدیل کرده است. اگر میخواهید بفهمید چه چیزی زبان و جامعه ایتالیایی را خاص کرده، باید حقایق زیر را بخوانید.

الفبای ایتالیایی فقط ۲۱ حرف دارد:

میتوان گفت ایتالیایی‌ها چیزهای ساده دوست دارند. الفبای آن برگرفته از زبان لاتین است و نزدیک‌ترین زبان به این زبان مرده است. تمام حروف آن با الفبای انگلیسی یکسان است، اما تلفظ حروف و لهجه‌ها متفاوت است. همچنین حروف j,k,w,x,y در الفبای ایتالیایی یافت نمی‌شوند.

در سال ۱۸۶۱ ایتالیایی یک زبان رسمی شد: اوایل آن سال، اتحادیه ایتالیا شکل گرفت و زبان ایتالیایی استاندارد ظهور پیدا کرد. تا قبل از آن، ایتالیایی انقدر ناشناخته بود که تنها ۳ تا ۵ درصد جمعیت کشورهای متحد شده با آن صحبت می‌کردند. اگرچه، لهجه‌های مختلفی وجود داشت، دانته نویسنده ایتالیایی و پترارک زبان شناس راه را برای توسکانی به عنوان زبان ملی ایتالیا باز کردند.

بیشتر از ۸۵ میلیون نفر در جهان ایتالیایی صحبت می‌کنند:

واضح است که ایتالیایی نمی‌تواند با انگلیسی و چینی ماندارین رقابت کند، اما یکی از تاثیرگذارترین زبان‌های دنیا است. ایتالیایی زبان مادری ۶۵ میلیون اروپایی است و دومین زبان ۱۵ میلیون نفر دیگر است. علاوه بر اینکه زبان ملی ایتالیاست، ایتالیایی یکی از زبان‌های رسمی سوییس، سن ماریو، واتیکان و شبه جزیره کرواسی ایستریاست و بیشتر از ۸۵ میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان صحبت می‌کنند.

پنجمین زبانی است که در آمریکا تدریس می‌شود:

تقریبا همه دانش‌آموزان آمریکایی یک زبان طی دوران تحصیل در دبیرستان می‌آموزند. به دلیل مهاجرت‌های بسیار در اواخر قرن ۱۹، بیشتر از یک قرن ایتالیایی بسیار کاربردی بود و مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه، تقریبا هفتصد هزار آمریکایی ایتالیایی صحبت میکنند و بسیاری از آن‌های در نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو و سانفرانسیسکو و سایر شهرها زندگی می‌کنند.

بلندترین کلمه ایتالیایی ۳۰ حرف دارد:

“psiconeuroendocrinoimmunologia” با ۳۰ حرف و ۱۳ بخش، بلندترین کلمه در لغت‌نامه ایتالیایی است. این اصطلاح با مخفف PNEI بیان می‌شود و مربوط به مطالعه سیستم‌های عصبی، ایمنی و غدد درون‌ریز است.

مزایای یادگیری ایتالیایی

 ایتالیایی زبان رسمی موسیقی کلاسیک است:

اگر ساز خاصی می‌نوازید یا به موسیقی علاقه‌مندید احتمالا عباراتی مانند کرشندو، سوپرانو، آلتو یا تمپو در موسیقی کلاسیک به گوشتان خورده است. همه این کلمات ریشه در ایتالیا دارند. این پدیده عمدتا به خاطر محبوب شدن موسیقی ایتالیایی در دوران رنسانس و باروک است.

لهجه‌های ایتالیایی بسیار متفاوت از یکدیگرند:

لهجه‌های زیادی در ایتالیا وجود دارد، اما ایتالیایی استاندارد بر اساس توسکانی است. جالب اینجاست که انواع متفاوتی از زبان ایتالیایی مستقل از لاتین توسعه یافته است. قرن‌ها، تا سال ۱۸۶۱، ایتالیا به چندین بخش مختلف تقسیم شده بود که تحت سلطه بیگانگان بودند و هرکدام از آن‌ها زبان محلی خود را داشتند که با ایتالیایی استاندارد آمیخته شده بود.

قدیمی‌ترین متن در ایتالیا مربوط به ۱۰۰۰ سال قبل است:

قدیمی‌ترین متون ایتالیایی بین ۹۶۰ تا ۹۶۳ سال قدمت دارند. آن‌ها چهار بیانیه تحت سوگند Placiti Cassinesi هستند که مالکیت یک قلمرو بین صومعه‌های جنوب ایتالیا که در نزدیکی شهر کاپوآ در منطقه کامپانیا واقع شده اند، مورد مناقشه قرار گرفته شده است.

 ایتالیایی به لطف دانته آلیگیری مرسوم شد:

دانته پدر ایتالیای مدرن بود. در اواخر قرون وسطی، بیشتر شعر و ادبیات به زبان لاتین نوشته می‌شد. اما دانته به دلیل نوشتن شعر حماسی The Divine Comedy به زبان توسکانی معروف است. او اثری فراموش نشدنی بر این زبان گذاشت و به ایتالیایی توسکانی کمک کرد تا پایه و اساس زبانی شود که امروزه صحبت می‌شود.

اگر به زبان‌هایی مانند ایتالیایی علاقه دارید، باید آن را بهتر بدانید. کلاس آنلاین ایتالیایی را با یک معلم خصوصی در ایران کمبریج رزرو کنید. دیگر منتظر نمانید و از همین امروز شروع کنید.

توصیه‌هایی برای یادگیری زبان ایتالیایی بصورت آنلاین

وقتی دلیل و هدف مشخص باشد، یادگیری یک زبان آسان است. وقتی شما بدانید چه می‌خواهید، همه چیز به سمت شما شناور می‌شوند و بسیار آسان تر می‌شود. ایتالیایی زبانی است که بسیار شبیه به اسپانیایی است، اما به این معنا نیست که همه چیز را در همان ابتدا متوجه شوید. برای یادگیری زبان ایتالیایی و برای آسان‌تر شدن آن، ما به شما نکاتی را ارائه می‌دهیم که بتوانید بصورت سرگرم‌کننده این زبان را فراگیرید.

بدانید که چرا این کار را انجام می‌دهید:

برای شروع یادگیری ایتالیایی، شما به یک دلیل محکم و قانع کننده نیاز دارید.. در غیر اینصورت، ممکن است یادگیری برای شما سخت باشد و در نهایت یادگیری را تمام کنید. تمایل به تحصیل در ایتالیا یا ملاقات یک فرد ایتالیایی دلایل خوبی هستند.

کسی را که تمایل دارد با شما ایتالیایی یاد بگیرد، پیدا کنید :

وقتی یک نفر با شما این کار را انجام دهد همه چیز آسان تر می‌شود. بطور قطع، شما همیشه برای ادامه دادن انگیزه خواهید داشت و به یکدیگر کمک میکنید. علاوه بر این، داشتن یک شریک در یادگیری به شما این امکان را میدهد که حتی در اوقات فراغت نیز به تمرین ایتالیایی بپردازید. زیرا می‌توانید کلمات جدید را تبادل کنید یا با یکدیگر صحبت کنید.

 با خودتان صحبت کنید:

بله درست خواندید. منظور دیوانه شدن نیست، اما فکر کردن یا بیان کردن خود به ایتالیایی میتواند یک ترفند خوب باشد. اگر خاطرات روزمره را مینویسید، آن را به ایتالیایی بنویسید.

یادگیری شما مهم است:

اگر ایتالیایی را به عنوان سرگرمری یاد می‌گیرید، هیچ وقت آن را کنار نگذارید. اگر یادگیری ایتالیایی برایتان در اولویت نباشد به مرور زمان آن را کنار میگذارید و به فعالیت‌های دیگر می‌پردازید.

آموزش سرگرم کننده است:

به چند روش جذاب و جالب برای تمرین زبان جدید فکر کنید. شعر بنویسید، کارت واژگان بسازید و آن‌ها را اطراف خانه پنهان کنید. اشیا مدرسه یا محل کار خود را علامت گذاری کنید، با یک دوست بازی کنید یا فقط با هرکس که تمایل دارید صحبت کنید.

از دایره امن خود بیرون بیایید:

برای اینکه نشان دهید چه چیزی یاد گرفته‌اید، باید از نقطه امن خود بیرون بیایید. از غوطه‌ور شدن در ایتالیایی نترسید، صحبت کنید، بخوانید، هر وقت لازم است اشتباه کنید اما هیچ وقت از یادگرفتن چیزهای جدید دست نکشید.

دروس ایتالیایی آنلاین

دروس آنلاین بدون شک بهترین راه برای یادگیری یک زبان هستند. برای لذت بردن از بهترین دروس، هیچ پلتفرمی بهتر از ایران کمبریج نیست. ثبت نام کنید و تمام مزایا و ابزارهایی که پلتفرم دروس آنلاین ارایه می‌دهد را بررسی کنید. پیدا کردن معلم موردنظرتان هرگز آسان نبوده است.

آیا می‌خواهید بدانید ایران کمبریج چگونه کار میکند؟ استفاده از آن بسیار آسان است، فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

  • پس از ثبت‌نام می‌توانید به شبکه معلمان ایتالیایی دسترسی پیدا کنید.
  • با استفاده از فیلترها علایق خود را انتخاب کنید: آیا فردی با زبان اصلی می‌خواهید؟ یا قیمت خاصی در نظر دارید یا جدول زمانی مورد نظر….
  • وقتی فرد مورد علاقه را پیدا کردید، می‌توانید کلاس را رزرو کنید. بسیاری از معلم ها ۲۰ دقیقه آموزش رایگان دارند بنابراین از این فرصت استفاده کنید و اهداف خود را بیان کنید تا ببینید آیا فرد مناسبی را برای کمک انتخاب کرده‌اید یا خیر.
  • وقتی کلاس شروع می‌شود، شما امکان دسترسی به کلاس مجازی را دارید. در آنجاانواع ابزارها برای تکمیل کلاس آنلاین خود پیدا خواهید کرد. تخته مجازی، چت، گزینه اشتراک گذاری اسناد، لینک‌ها و فایل‌ها و…..
  • وقتی کلاس به پایان می‌رسد، می‌توانید درباره کلاس پیام بگذارید، اینکار به بقیه کاربران که به معلم شما علاقه‌مند هستند کمک می‌کند.

ما در ایران کمبریج ، تمام ویژگی ها و ابزارهایی که برای آموزش آنلاین نیاز دارید در یک کلاس مجازی جمع آوری کرده ایم.
شما می‌توانید صفحه خود را در هنگام تماس تصویری به اشتراک بگذارید تا از پشتیبانی تصویری در طول کلاس بهره‌مند شوید اینکار یادگیری را راحت تر خواهد کرد.

  • معلم میتواند اسناد، ارایه ها، فایل اکسل و بقیه موارد را با شما به اشتراک گذارد.
  • میتوانید از یک تخته سفید مجازی برای بیان محتواهایی که به اندازه کافی واضح نیستند استفاده کنید.
  • این شامل یک لینک برای به اشتراک گذاری فایل‌های صوتی، ویدیوها و لینک‌های یوتیوب است.
  • چت داخلی ارتباط بین شما دو نفر را راحت میکند.
  • اگر مشکلی داشتید میتوانید به گزینه پشتیبانی آنلاین یا تماس با امور مشتریان دسترسی داشته باشید. ما تلاش میکنیم تا مشکل را حل کنیم.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =