ویزای کاری در آلمان و مراحل دریافت آن

چگونه ویزای کاری در آلمان را بگیریم ؟ چه مراحلی را باید طی کنم، تا تبدیل به ویزای کاری در آلمان بگیریم ؟ در زیر تمامی مراحلی را که باید برای گرفتن ویزای کاری در آلمان را توضیح دادیم . با ایران کمبریج همراه باشید…

مراحل ویزای کاری در آلمان

شناخت صلاحیت‌های جانبی

شما باید واجد مدرکی حرفه‌ای و رسمی باشید. بنابراین نیاز به یک مدرک تایید شده یا شناخته شده توسط دولت دارید، برای اطمینان از این‌که صلاحیت شما قابل شناسایی باشد، طبق قوانین اقامتی، دوره‌ی آموزش حرفه‌ای حداقل دو ساله را باید پشت سر بگذارید، به ویژه با در نظر گرفتن شناخت‌های شراکتی. در موارد متعدد، لازم است قبل از ورود به آلمان، برای تایید مدارک تحصیلی خارجی خود درخواست دهید. این درخواست بعضا بعد از ورود به آلمان نیز قابل صدور است. اطلاعات بیشتر درباره‌ی شناسایی مدارک خارجی در بخش “ مهاجرت به آلمان برای کار ”  موجود است.

ویزای کاری در آلمان

مهارت‌های زبانی

شما باید در اثبات توانایی‌های زبانی خود موفق باشید. مخصوصا اگر قصدتان از ورود به کشور، یافتن مکانی برای آموزگاری و یا تحصیل، هم‌چون هدفهای دیگر اقامت باشد. بنابر این آموزش زبان آلمانی را در اولویت قرار دهید.

در مسايل مربوط به ویزا و امور اقامتی با چه کسی تماس بگیریم

اگر هنوز در کشور مادری خود هستید. نمایندگی‌های سفارتخانه آلمان مسئول صدور ویزاهای لازم اند. آدرس راه‌های ارتباطی آلمانی نزدیکتان را میتوانید در نقشه‌ی جهان پیدا کنید. در صورت سکونت در آلمان، برای پاسخگویی به سوالات مربوط به اقامت و یا ویزای خود، با سفارت آلمان در تماس باشید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های تماس ایران کمبریج تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پنج =